Suggesties en bemerkingen

Hebt u suggesties die onze werking kunnen verbeteren of hebt u een bemerking over een dienst of medewerker van Management Information?

Vul dan onderstaand formulier in en wij zoeken samen met u naar een oplossing.

U kan uw bemerking ook telefonisch melden op het nummer 02 414 25 00.

Wat u van ons mag verwachten:
  • Een ontvangstbewijs van uw formulier binnen de 48 uur na het versturen van bovenstaand formulier.
  • Een diepgaande analyse van uw bemerking door de product manager, binnen de 2 weken na ontvangst van bovenstaand formulier. Indien de product manager persoonlijk betrokken was bij de de actie die aanleiding gaf tot de klacht , wordt een andere persoon aangeduid als verantwoordelijke voor de opvolging.
  • Opvolging van uw bemerking via telefoon en/of mail tot de definitieve oplossing.
  • Schriftelijke afsluiting van uw bemerking.
  • Uw klacht wordt op een vertrouwelijke en onafhankelijke manier behandeld en geregistreerd.
Indien u niet akkoord kan gaan met de aangereikte oplossing van Management Information, zijn alleen de rechtbanken van Dendermonde of Brussel bevoegd en wordt alleen gehandeld volgens het Belgisch recht.
Deze procedure van Management Information is volledig gebaseerd op de vereisten gesteld aan Certificatie-instellingen opgenomen in de norm ISO 17021.