Onderzoek/ster Klantentevredenheid
Een tweetalige deeltijdse/voltijdse onderzoeker/ster met interesse voor
klantentevredenheid en de markt van opleiding & consulting

Je functie:
- Autonoom telefonische kwaliteitsonderzoeken uitvoeren, volgens het Qfor-kwaliteitsmodel met ClientScan bij organisaties die diensten aanbieden op vlak van opleiding en consulting.
- Een tevredenheidsonderzoek op basis van het Qfor-kwaliteitsmodel betekent concreet:
- een kwalitatief open en gestructureerd telefoongesprek, waarin de tevredenheid van de klant in kaart wordt gebracht;
- online registratie van de onderzoekinformatie en de resultaten;
- briefing aan de kwaliteitsauditor.

De ideale kandidaat:
- hoger opgeleid;
- een professional, al dan niet met ervaring in klantentevredenheidsonderzoeken of telefonische enquĂȘtes;
- perfect tweetalig en vlot communicatief;
- luistervaardig en objectief;
- flexibel, met een gezonde nieuwsgierigheid en een open geest;
- zelfstandig en respecteert deadlines;
- werkt vlot met een pc;
- onmiddellijk beschikbaar tijdens de werkuren.

Ons aanbod:
- Je hoeft zelf niet op zoek te gaan naar klanten, we leveren jou de opdrachten aan;
- Een degelijke interne opleiding;
- Veel vrijheid in werkorganisatie en mogelijkheid tot voltijds thuiswerk;
- Prestaties op freelance basis (in bijberoep, deeltijds of voltijds);
- Een aangepaste prestatiegebonden verloning.