Onderzoek/ster Klantentevredenheid

Een tweetalige deeltijdse/voltijdse onderzoeker/ster met interesse voor
klantentevredenheid en de markt van opleiding & consulting

Je functie:

  • Autonoom telefonische kwaliteitsonderzoeken uitvoeren, volgens het Qfor-kwaliteitsmodel met ClientScan bij organisaties die diensten aanbieden op vlak van opleiding en consulting.
  • Een tevredenheidsonderzoek op basis van het Qfor-kwaliteitsmodel betekent concreet:
    • een kwalitatief open en gestructureerd telefoongesprek, waarin de tevredenheid van de klant in kaart wordt gebracht;
    • online registratie van de onderzoekinformatie en de resultaten;
    • briefing aan de kwaliteitsauditor.

De ideale kandidaat:

  • hoger opgeleid;
  • een professional, al dan niet met ervaring in klantentevredenheidsonderzoeken of telefonische enquĂȘtes;
  • perfect tweetalig en vlot communicatief;
  • luistervaardig en objectief;
  • flexibel, met een gezonde nieuwsgierigheid en een open geest;
  • zelfstandig en respecteert deadlines;
  • werkt vlot met een pc;
  • onmiddellijk beschikbaar tijdens de werkuren.

Ons aanbod:

  • Je hoeft zelf niet op zoek te gaan naar klanten, we leveren jou de opdrachten aan;
  • Een degelijke interne opleiding;
  • Veel vrijheid in werkorganisatie en mogelijkheid tot voltijds thuiswerk;
  • Prestaties op freelance basis (in bijberoep, deeltijds of voltijds);
  • Een aangepaste prestatiegebonden verloning.