Customer Care
Wil je steeds de beste oplossing voor je klant? Ben je bovendien benieuwd naar het reilen en zeilen in de wereld van opleiding en advies? Dan ben je hier aan het juiste adres en leren we je graag kennen.

Je functie
- Je bent het aanspreekpunt van onze klanten. Je luistert naar hun behoeften en zorgt voor een professionele, kwaliteitsvolle en gerichte dienstverlening.
- Je verzorgt de commerciƫle en administratieve opvolging van je klantenportefeuille.
- Je stelt offertes op en verzorgt de opvolging ervan.
- Je wendt je commerciƫle flair voornamelijk telefonisch aan.

Je toegevoegde waarde:
- Je bent commercieel ingesteld en je hebt een waardevolle ervaring in customer care.
- Je bent vol overtuigingskracht en energie.
- Je onderscheidt je door je toewijding aan het werk en jouw proactieve ingesteldheid.
- Je bent resultaatgericht en stressbestendig. Uitdagingen en objectieven bereiken zijn je motivatie.
- Je bent communicatief vaardig.
- Je bent Nederlandstalig met een goede operationele kennis van het Frans.
- Je kan overweg met het MS Office pakket.
- Je hebt interesse en affiniteit met dienstverlening bij voorkeur binnen de opleidings-& consulting wereld.

Ons aanbod:
- Je maakt deel uit van een leuk team, in een moderne en vlot bereikbare werkomgeving.
- Na een grondige opleiding ga je aan de slag in een dynamische kmo.
- Je beleeft een open en respectvolle bedrijfscultuur.
- Je kan rekenen op een marktconform salaris, aangevuld met een bedrijfswagen en tal van extralegale voordelen.